Voor de financiŽle administratie kunnen wij de volgende diensten aanbieden:

  • opzetten en inrichten van de financiŽle administratie

  • sorteren, ordenen en coderen van de boekstukken

  • verwerken van de boekstukken op de computer

  • tussentijdse rapportage

  • samenstellen van de jaarrekening

  • samenstellen publicatiebalans voor de B.V.

  • notuleren aandeelhoudersvergadering van de B.V.

  • begeleiding van de automatisering in samenhang met de administratie

  • begeleiding bij de aanvraag van financieringen

  • startersbegeleiding

  • administratieve organisatie, het ordenen van belangrijke documenten e.d.

  • verzorging van de aangifte omzetbelasting

Het controleren van de door de cliŽnt zelf bijgehouden financiŽle boekhouding behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden, en dit kan zowel bij de cliŽnt als op ons kantoor gebeuren. Wij hebben kennis van diverse boekhoudpakketten, hierdoor kunnen wij u optimaal van dienst zijn.
Om zo snel mogelijk inzicht en advies te kunnen geven van uw financiŽle positie kunnen wij gebruik maken van een rapportage pakket. Dit pakket kan bijna uit elke financieel pakket gegevens omzetten naar een professionele rapportage, wat u intern kunt gebruiken voor management informatie of juist extern voor uw huisbankier, de leasemaatschappij, de belastingdienst of voor het Handelsregister bij de Kamer van Koophandel.

Bent u geÔnteresseerd. Maak dan vrijblijvend een afspraak met ons kantoor of kom eens langs

 
 


REK consult

Specialist in ADMINISTRATIE

 

 

 

Wie zijn wij
Contact

 

 

 

 

 


Dienstverlening

ZZP'er worden
Jaarrekeningen

Belasting
aangiften
Fiscale diensten
Bedrijfsadministratie
Salarisadministratie
Bedrijfsadvies

 

 

Contact

Het Arsenaal 8a
1781 XP  Den Helder
Bellen: 0223 680301
Faxen: 0223 680419
Mailen:
info@vofrek.nl